Repareren jullie toestellen onder fabrieksgarantie?

Nee, wij repareren geen toestellen onder fabrieksgarantie. Wel helpen wij u in alle eerlijkheid te controleren of uw toestel nog fabrieksgarantie heeft en helpen wij u het probleem te analyseren.  De meeste defecten vallen namelijk überhaupt niet binnen de fabrieksgarantie. In gevallen van val-, stoot en/of waterschade komt de fabrieksgarantie volledig te vervallen. Vaak worden klanten afgewimpeld doordat ze te horen krijgen dat men geen aanspraak op garantie hebben door bijvoorbeeld valschade (ook al is dit niet het geval). U betaald vervolgens servicekosten (gemiddeld 40 tot 55 euro) of u moet uw toestel afstaan (indien u niet wilt betalen).

Mocht uw toestel geen val-,stoot- of waterschade hebben opgelopen, dan raden wij aan gebruik te maken van uw fabrieksgarantie. Denk aan defecten zoals: een slechte batterij, bereik, geluid,wi-fi en software. Mocht u een second opinion hebben, dan staan wij van Smartab graag voor u klaar.

Voor onze aangesloten zakelijke klanten bieden wij wèl een fabrieksgarantie-afhandeling!

Geplaatst in: Garantie en reparatie